tirsdag 9. februar 2010

Vårt gamle kjøkken

Har egentlig glemt hvordan det så ut da vi flyttet inn i huset vårt for 1 1/2 år siden. Vi kunne ikke vente med å begynne å male over ubehandelt panel og diverse grelle farger. Så travlet haddet vi det at vi ikke tok ett eneste bilde. Min svigerfar og svigermor kom opp fra Danmark den dagen vi skulle ta over. og min kjære svigerfar tok en del bilder. Disse bildene fikk jeg av han nå da han kom på besøk i forrige uke.


Slik så altså kjøkkent vårt ut. Legg merke til den flotte rosa fargen ute i gange. Etter et strøk med spraylakkering og litt andre diverse endringer ser nå kjøkkenet slik ut. Litt mørkt siden det er kveld.




Kommer tilbake mer fler før/ etter bilder av andre rom i huset vårt senere. Ha en fin kveld.


5 kommentarer:

  1. Sånn ser faktisk kjøkkeninnredningen vår ut 4 år etter innflytting. Min mann har ikke hjerte til å male over kvistfri furu, så den kommer til å forbli slik. Nå venter jeg bare på at en ubehandlet-furu-bølge skal skylle over landet...

    SvarSlett
  2. Det var litt av en forandring! Kjempefint kjøken! Lekkert med svart blank benkeplate.

    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Den rosa trappen må må ha vært utslagsgivende for kjøpet av huset... Kjøkkenet ditt er veldig hyggelig!
    Hilde

    SvarSlett
  4. Sååå stor forskjell! Ble jo kjempenydelig! :D

    SvarSlett
  5. Wow, så flott det har blitt hos dere. Det var jammen en stor forandring. Flinke dere er :-)Her er det sikkert mange gode og hyggelige middagsselskap, med gode venner og famile. Ser så koselig ut :-) Hilsen Margret.

    SvarSlett