onsdag 10. februar 2010

Min venninnes Epla

Min Barndommsvenninne har åpnet sin egen butikk på Epla. Hun er gullsmed og superkreativ. Vi har kjent hverandre hele livet og da vi var små hermet jeg alltid etter hennes tegninger, men noe varierende resultat. I min vurderingsbok fra barneskolen under forming stod det: Kan gjerne ha egne ideer. Med hentydening til at jeg alltid hermet alltid min venninne. Her kan du se noen av hennes smykker:

Disse mansjetknappene har min mann, og smykket har jeg.


Besøk Trines Epla her, og hennes nyoppstartede blogg finner du her. Ha en fin kveld.


4 kommentarer:

  1. Å gurimalla så mye stiligt og uten om det vanlige, akuratt slik jeg liker det!!
    Tusen takk for tips!

    Flott blogg du har, legger oss som følger og håper det er i orden!

    Klem Johanna

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig innlegg:) Trenger litt reklame vet du. Du får komme og hente deg et smykke i betaling!

    SvarSlett
  3. Så stilige ting! Apropo å herme - sjekk Emelines blogg - et innlegg i januar viser hun bilder fra en dansk bok - verdens kuleste påskehøner - de kan ikke gå feil! Ungene klarer alt selv - øyer kan være f. eks knapper - limt på - vi skal prøve oss på de...
    Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Lene! Nå blogger vi jo hele gjengen. Så gøy. Jeg ramla innom Trines blogg i dag, og der var link til din også. Herlig! Og ja, endelig er Trine på Epla. Frykter for lommeboka nå, kjenner jeg :)

    Håper alt står bra til!

    :) Aina

    SvarSlett