lørdag 6. februar 2010

Jentekveld

Mannen har dratt på fjellet på guttetur og blir det ost og vin med veninner. Vi blir fem jenter som skal spise ost og drikke vin sammen i kveld. Det vil si tre av oss skal drikke vin, siden to ammer for tiden. Alltid kos å møtes for å skravle litt. Bordet er ferdig dekket. Bruker duk på kjøkkenbordet for første gang. Er egentlig ikke neo dukmenneske, men tenkte å prøve i kveld.



Dette Figgjo serviset kjøpte jeg på loppis for en femmer. Er stadig på jakt etter dette siden jeg har fem asjetter, to kopper og fire skåler.




Har akkurat lært meg å lage fotomontasje. Eller det var vel egentlig ikke så mye å lære. Har skjønt hvordan jeg gjør det , kan man vel si. Ha en fin lørdagskveld.

2 kommentarer:

  1. Har du tips om disse montasjene er jeg klaaaaaar for å lære ! hYGG deg i kveld!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilige fat, lykke til videre i jakte! ;)

    SvarSlett