onsdag 17. februar 2010

Mens vi venter på våren



Mannen ser på OL, jeg planlegger våren. Har gått litt bananas med netthandel i dag. Av alle ting i verden har jeg handlet frø. Jada, det er jo bare helt utrolig hva man gleder seg over å handle etter at man flyttet på landet. Har handlet frø både til blomster og grønnsaker.




Botanisk verden er nettsiden jeg har handlet på. Jeg innbiller meg at det er billig der, men går ikke rundt og husker priser på frø i hodet. Det finnes da grenser for hvor "kjerring" jeg har blitt.


I fjor hadde vi tomater og chilli, så jeg har ikke prøvd med på noen av disse grønnsakene før. Får satse på at jeg får til hvertfall en av sortene.


4 kommentarer:

  1. He he he - du overrasker stadig - veldig gøy! Gleder meg til grønnsakssuppe bildene til høsten allerede!
    HIlde

    SvarSlett
  2. Blir jo helt selvforsynt med grønnsaker til høsten du nå! ;)

    SvarSlett
  3. Det å så selv er kjempe morsomt :)
    Jeg selv satser på selvsådde urter i år..nå er innsamlingen av cherrytomat-plastbokser i full gang. De er supre å så frø i! Nesten som et lite drivhus :)

    SvarSlett
  4. Hurra! Da må våren nærme seg når det er på tide å kjøpe frø. Så flink du er blitt med kolasj forresten:) Det må prøves snart.

    SvarSlett