lørdag 20. februar 2010

Er inne i en periode hvor jeg har dilla på å kjøpe blomster. På Rimi selger de roser hvor det står: 50% på grunn av kort holdbarhet dvs. 19 kroner for 9 roser. Holdbarheten på de jeg har kjøpt har vært 5-7 dager, og det er helt greit for meg.



Mange av plantene våre døde da vi fikk varmepumpe. Lufta ble tørrere og jeg var ikke flink nok til å øke vanningen. Så disse blomstene har også kommet i hus den siste uka.

Har bare kjøpt planter med blomster, i påvente av våren. Tok vårvasken på gjestetoalettet i dag. Kanskje litt tidlig, men da er jeg hvertfall i gang. Vil heller være ute når våren kommer for fullt.


2 kommentarer:

  1. Så nydelige blomster!! Er så deiligt å pynte litt inne mens man venter!! Ha en strålende kveld!!

    klem fra Johanna

    SvarSlett
  2. Så fine blomster:) Jeg fikk nesten litt påskestemning jeg nå!

    SvarSlett