mandag 15. februar 2010

Godstol

Endelig er stolen vi kjøpte på nyttårssalget i hus. Deilig å sitte og stikke å strikke foran peisen med beina på puffen.Problemet er at vi bare har en godstol, burde jo egentlig ha hatt to.



Denne stålampa ble også med på kjøpet, men har insett at denne må vi ha to av. En i hver stue, lese/håndarbeidslys er viktig og er ikke spesielt glad i taklys heller.


Håper alle har en fin mandagskveld. Jeg skal rydde i kleskap før jeg benker meg for Tv med OL sendinger.

3 kommentarer:

  1. Stolen ser kjempe god ut!
    klem

    SvarSlett
  2. Jepp, det var akkurat dette jeg tenket om deg også - hva priorteres, jo godt leselys og godstol til å strikke i - hi hi hi... Stolen ser deilig ut, synes bare det er litt artig at fruen på landet har slått seg på håndarbeide og strikker som bare det!
    Snart ferie!!!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Ah, den så herlig ut! Der hadde jeg nok klart å kosa meg jeg også :)

    SvarSlett