fredag 10. desember 2010

Vintips og litt shopping

Er pyntet og klar for julebord. Er i komiteen og da må man være tidlig på plass for å pynte og prøvesmake velkomstdrikken. Skal ellers drikke denne vinen, som er min favoritt for tiden.






Første gang jeg smakte den kjøpte jeg den på grunn av den flotte flasken. ligner litt på Voss vannflaske. Er ikke noen vinkjenner og ser alltid etter fine og spesielle flasker når jeg skal prøve noe nytt.Ellers har jeg oppgradert sminkepungen min før julebordet. Jammen er sminke dyrt, svidde av 1200 kroner på øyeskygge, foundation og lipgloss. Når man kun bruker foundation og mascara til daglig og kjøper noe nytt hvert 5 år er det lov. Sotfargene til Chanel ble mine i dag.





Denne vesken på Kappahl måtte jeg også ha. Passet perfekt til kjolen min. Lurt å handle der i helgen, 25% på alle varer.






3 kommentarer:

  1. Så kul flaske! Kan testes! Nå må du kose deg masse... Nyt helgen
    Hilde

    SvarSlett
  2. Kos deg i kveld!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  3. stilig flaske. Jeg er som deg, ser jeg en kul flaske så må innholdet prøves hihihi

    SvarSlett