lørdag 4. desember 2010

Middagsbesøk

Her står lammelår i ovnen, og vi venter 6 gjester til middag i dag: Mamma, søster, svigerfar med kjæreste, svoger og svigrinne kommer om en times tid. Bordet er nesten dekket, for jeg ser jo nå at jeg ikke har satt på glass.



Har pyntet bordet med svibler i gråpapir. De skulle gjerne ha kommet litt mer ut, men kom ikke på å kjøpe før i dag.

Bestikket er arvet fra mannes mormor. Synes benknivene er flotte, og de minner med om henne. Serviset har en tynn tynn sølvkant, liker at det er enkelt og tidløst. Det er gave fra mamma og heldgivis fikk jeg 12 tallerkener, for det er utgått.


Ønsker alle en fin lørdagkveld.

4 kommentarer:

  1. Bon apetitt - og hyggelig bursdagsfeiring for mannen i huset! Tenker glassene kom p plass jeg...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Høres deliig ut!! OG fint bord:-)
    Jeg setter sviblene i kjøleskap hver natt jeg...for jeg vil ikke at de skal springe så mye ut..
    klem♥

    SvarSlett
  3. Så kjempekoselig ut! Og så herlig med slike minner rundt middagsbordet da! :)

    SvarSlett
  4. Så søte sviblene dine var da;) Smart innpakning;)

    God mandag til deg!

    Loppeklem

    SvarSlett