onsdag 8. desember 2010

Papirklipp

Etter å ha hatt juleverksted på jobb i går var jeg i skikkelig kilppe/lime modus. Dermed ble det en del til/fra lapper på meg denne ettermiddagen.




Glansbilder fra Nille, litt papp, klistremerker og blondekanter fra Europris holder til mange fine lapper i forskjellige strørrelser.



Alle julekort er også skrevet, så da er det bare å krysse av enda et punkt på julelista.


Var på julekonsert i Grorud kirke i går. Skolen jeg jobbet på før har alltid julekonsert i kirken. Det blir ikke jul før jeg har vært for å høre på barna.

2 kommentarer:

  1. Du er effektiv må jeg si! Både klippe/lime aktiviteter og besøk hos oss!
    Ble ikke gjort så mye med meg etter at jeg kom hjem i går for å si det sånn ;)
    Prøver å legge ut linker til oppskriftene jeg finner på nettet som er gratise, og linker til hvor man evt kan få kjøpt dem :)
    Jeg irriterer med jo grønn selv om noen andre ikke gjør det og jeg gjerne vil lage det samme ;)

    SvarSlett
  2. Så skjønne pakkelapper du har laget! Julekonserten er liksom starten på jula, og i dag har vi hatt med 1 og 6 trinn til Filadelfia så det var stor stemning tidvis og ungene satt med åpen munn i flere minutter av gangen - vi satt på første rad... Syng Hallelujah!
    Klem Hilde

    SvarSlett