mandag 20. desember 2010

Ho ho ho....

Da er det ikke mange dager igjen. Stresser ikke altfor mye nei. Egentlig pynter jeg egentlig ikke før lille julaften, men denne nissen har kommet opp.




Ville aldri ramla meg inn å kjøpe en nisse selv, men denne fjøsnissen har jeg fått i bursdagsgave i år. Kolseig med nisser man har fått og som har en historie. Det er min tante på 73 år som har laget denne. Hun har laget alt på den utenom skoene som er kjøpt. Er spesielt imponert over at hun har malt ansiktet.

Noen gange når jeg ser bort på den er det akkuart som den rører på seg eller blunker. Kanskje det er en ekte husnisse....

3 kommentarer:

  1. Husnisse helt klart...
    Synes han var kjempefin jeg!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Oh, hadd jeg trodd den hadde rørt på seg hadde den blitt låst inn i et blyskrin å kasta på havet! *Redd*
    Men den var så fin da, så morsomt at den er laga til deg! :)

    SvarSlett
  3. Koselig nisse!
    kommer noen nisser på plass her i huset også snart.
    Klem fra Igi

    SvarSlett