tirsdag 31. august 2010

Nydelig ettermiddag

En skikkelig flott ettermiddag med strålende sol den siste dagen i august. Jeg har ordnet litt høst på trappa i det nydelig været.Lyng hører til på høsten. Hesteskoen fant vi da vi gravde opp jordbæråkeren tidligere i sommer. Stammer nok fra den tiden da det gikk hester i hagen her, lenge før vår tid.



Siden trekassen jeg har brukt til magasinholder nå holder til ute på trappa måtte jeg jo få tak i en ny. Kjøpte denne på en interiørbutikken "Skattekista" i dag.

Slik ser det ut utenfor huset vårt siste dagen i august. Om noen uker har nok tuntreet andre farger. Deilig med høsten og alle fargene den etterhvert byr på.

Nok et et tegn på at høsten er her. Rett utenfor gjerdet vårt jobber bonden med å få potetene inn.

3 kommentarer:

  1. ELSKER LYSET SOM KOMMER NÅ......Med alle fargene i høstlyset....så flott dere har det på landet.....er det ikke deilligt!!!

    Tusen takk for kommentar hos meg....ha en deillig aften.....Så blogges vi ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Aaaah, jeg digger den bladkassen! I have a want... :P

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har ordnet på trappa.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett