onsdag 3. mars 2010

Stua vår, del 2

Som nevnt i forrige innlegg har vi to stuer. Stua i forrige innlegg fungerer som tv stue. Den andre stua fungerer som lese-, strikke-, ta ett glass vin- og slappe av stue.

Slik så stua ut da vi flyttet inn. Mørkt og stusselig med ubehandlet panel. gardinbrett og bokhyller oppunder taket.

Dette Munchbildet, som heter "Kysset" er ett av mine favoritter. Det det minner meg om min første praksisperiode på lærerskolen. Hadde vært usikker på valget med lærerskolen, men i løpet av denne perioden ble jeg sikker på at det var lærer jeg skulle bli. Dette bildet hang på lærerværelset på denne skolen. Vi har dette over sofaen i "slappeav stua" vår.
Etter en langt jobbedag, til tross for vinterferie skal jeg slappe av med strikketøyet mitt i go' stolen.

1 kommentar:

  1. Husk å ta litt ferie nå da - plutselig er den over, selv om det går fort til påskeferien nå...
    Klem Hilde

    SvarSlett