torsdag 18. mars 2010

Plutselig tilbake i innlegg nr. 100

Har hatt en liten ufrivillig bloggpause på ett par uker. Har holdt på med foreldresamtaler, og da går jeg inn i min egen verden. Jobber fra halv åtte på morgenen og kommer med aldri hjem før i seks-syv tiden, og jeg har mange samtaler i drømmeland også. Disse er riktignok av den merkelige arten. Har ikke mye overskudd til å blogge da.
Mens jeg har vært i en verden fylt med grad av måloppnåelse, leseutvikling, sosialtutvikling, orden og oppførsel +++, har jeg helt glemt at jeg hadde sådd paprikafrø. Til min store forundring fant jeg i dag ut at de faktisk spirer.



Håper virkelig at jeg får til paprika. Har ikke prøvd det før, alltid gøy å prøve noe nytt. Spirene trenger nok mye potter før påske tror jeg. Hvis noen har lure tips til hvordan man får til paprika er det bare å skrike ut.

3 kommentarer:

  1. Vi prøvde i fjor, men vi sådde dem nok litt seint! Min kjæres prosjekt, endte opp med å dekke hele kjøkkenvinduene før jeg endelig fikk drept dem! :P

    SvarSlett
  2. Koselig at du er tilbake her!
    Torsdagsklem fra Igi

    SvarSlett
  3. Takk for koselig hilsen :) Så skjønn hund du har!
    Det er artig å så selv. I år har det ikke blitt mye her, men et par sorter.

    Oppvaskbsten og kurven har jeg kjøpt på en liten butikk i Kristiansand. Hansen&co.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett