onsdag 26. mai 2010

Tv slave i tiltaksløse tider

Egentlig er jeg ikke spesielt glad i å se på tv. Følger ikke med på noen programmer for tiden og føler at jeg har hundre andre ting å bruke tiden min på enn tv. Men det er et par serier jeg bare elsker. Siden jeg er så super tiltaksløs for tiden gikk jeg løs på en sesong av min absolutte favoritt da mannen dro på fotballtrening, nemlig Brothers & sisters.




Sammen med et glass vin er dette perfekt avslapning for meg i dag. Jeg har digget Calista Flockhart siden hun spilte i Ally Mcbeal. 80-talls helten Rob Love er ikke direkte stygg og David Annabelle går også ann å se på.

Vet ikke hva som gjør at jeg er så glad i denne serien, men denne klissete super amerikanske serien får meg til å le og gråte om hverandre. Har dere noen favoritt serier
?

6 kommentarer:

  1. Jeg sier bare gi meg friends!!!!
    Har desverre ikke fulgt serien din, men kunne nok godt likt den også...

    Møtt nye førskolebarn i dag og de er småååååå!!!! Men utrolig søte...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Den serien fulgte jeg da den gikk på Tv.Syns den hadde mange flotte skuespillere.Ellers har jeg så lenge de har eksistert,vært fan av Csi-seriene på tvnorge.Og Hotel Cæsar.
    Ha en god kveld(tv-kveld)!

    SvarSlett
  3. Den serien liker jeg også veldig godt :-)

    SvarSlett
  4. Den serien kjenner jeg ikke så godt til, men jeg elsket Ally McBeal da den gikk. Såg også på Pizzagjengen og Friends i sin tid. Nå har jeg ingen favorittserie- men jeg kan godt sette meg ned å se opp igjen en god film td. Mamma Mia.

    SvarSlett
  5. åååååhhh!!!! Den er fin! Lenge siden jeg har sett Brothers and sisters nå :) Tror nesten jeg må kjøpe noen sesonger å sette meg ned :)

    SvarSlett
  6. Jeg følger med dedt meste jeg... Inkludert Brothers and Sisters, ikke en mandag uten! ;)

    SvarSlett