søndag 23. mai 2010

Sol regn sol regn sol regn

Det skiftende været denne helgen har virkelig gjort endringer i hagen. Det har poppet opp blomster og trærne står snart klare i sommerdrakt. Plenen som ble klippet torsdag må nok snart klippes igjen.




Bjørka har sprunget helt ut, mens lønnetreet fortsatt har litt igjen før det er klart.




Dette treet fikk jeg da jeg sluttet på den forrige skolen jeg jobbet på. Trodde ikke det hadde klart vinteren, men heldigvis tok jeg feil. Tror det kommer gule blomster på det.

Deilig med fri i morgen, og kort påfølgende uke.

2 kommentarer:

  1. Nydelige hage bilder. Ja nå kan vi nesten se det gror i hagen - spesielt grasset...
    Nyt siste dag i pinsen.
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar:)
    Sånn kjole som du kommenterte på er den øverste prisen på prislisten min til høyre i bloggen.
    Vanlige stretch kjoler i enklere varianter er den nederste prisen. Kommer ann på str men du ser prisene på bloggen ihvertfall:) Har det ikke helt i hodet;)

    SvarSlett