mandag 24. mai 2010

En gråværsdag

Jeg rakk akkurat å gå en tur med hundene før regnet kom. Plukket disse bekkeblommene, som har fått plass i utestua.



Keramikhjertet fikk jeg av min søster, som jeg besøkte i går. Synes det passet godt rundt dette lille melkespannet.



Da jeg kom hjem far tur var det mørkt og kaldt inne. Så jeg fyrte i peisen og tente lys. Kanskje litt overdrivelse med tanke på at vi snart er i juni, men var liksom i det humøret.


Har virkelig ikke fått gjort så mye som jeg hadde planer om i helgen, men nå er det bare 4 uker til på jobb før 7 uker sommerfeirie venter. Vi har ikke lagt så mange planer denne sommeren, så jeg får mer enn nok tid til å gjøre ting og tang hjemme.

3 kommentarer:

  1. Så skjønt hjerte! nÅ ER DET EN UTROLIG DEILIG TID! Har storkost oss på hytta i helga - fikk våren på nytt, og det er slett ikke dumt! Her hjemme ble vi møtt av tulipaner og svært frodig ugtess - har luket en full trillebår, og det er fremdeles mye igjen...
    Ha en flott uke. På onsdag er jeg klar for førskoledag...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Ah, herlige blomster! Og hjertet gjorde seg virkelig der ja! :)

    SvarSlett
  3. Bekkeblommen er så fin,men har aldri plukket for å ha i vase(eller spann).Men det var jo kjempefint!

    SvarSlett