tirsdag 27. september 2011

Tallerkenhylle på plass

Litt seint ute her i gården ja: Først nå har jeg anskaffet meg en tallerkenhylle. Denne ble kjøpt på loppis for noen uker siden, og nå er den endelig oppe.


Kokekbøker og Green gate koppene mine har kommet på plass i den. Ser jo at dersom jeg trykker koppene litt mer sammen må jeg får jeg plass til et pat til, ut å kjøp.

Denne kokeboken er jeg veldig glad i. Fikk den av en dansk jente som var på besøk hos oss da vi bodde i Oslo, mange spennende retter.




Nå ser det altså slik ut i kroken bak kjøkkenbordet.

Bare tre arbeidsdager så er det allerede høstferie, skal bli deilig med en friuke.

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble. Jeg ønsker meg sånn også :-) Heldiggrisen som er lærer.... høstferie... klem klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin tallerkenhylle :) Goood plass til noen fler Green Gate kopper der ;)
    Jeg suller rundt m sjukemelding på andre uka, er vel omtrent like glad i disse sjukemeldingene som deg.... ;)

    SvarSlett
  3. Tallerkenhyller er alltid like flotte. Ble jo noen koselige fargeklatter med bøker og kopper i den.

    SvarSlett