søndag 11. september 2011

Så var helgen straks over


Vi har hatt en nydelig helg her på østlandet. Solen har strålt mer enn på lenge og temperaturen har vært fin. Eplene er klare for å komme i en eplekake.

.

Lønnetreet begynner å få høstfarger.

Ikke mange skyer å se på himmelen i går ettermiddag, men på kvelden kom regnet.




I går var vi på innflyttingsfest og i dag har vi besøkt denne kokkelerende karen, som fikk en lillebror for en uke siden. Kjøkkenet har hans kreative mor laget av et gammelt nattbord, skikkelig fint synes jeg.


Jeg er klar for en ny uke med mine søte lærevillige 1.klassinger. Ha en fin uke alle sammen:-)

2 kommentarer:

  1. I helgen hadde vi deilig vær, og mere deilig vær skal komme senere i uka. 1 klasse er deilig, og 2. klasse er ikke dumt det heller
    :-)
    Her er snart plommene klare... Nydelig farge på eplene dine! Kanskje jeg skulle kommet på eplekake en kveld.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Så gode de eplene så ut :) Deilig med klare solfylte høstdager!
    Hiver meg gjerne med på eplekake smaking ;)

    SvarSlett