torsdag 29. september 2011

Sommer på retur

Etter en våt og kald sommer kom sommeren på en liten visitt hit til østlandet i dag, den nest siste dagen i september. 23 grader da jeg kom hjem fra jobb i dag og nå klokken 21.30 viser den 15 gode grader. Virkelig vakkert med strålende sol og høstfarger.


Håper sommeren har tenkt å bli her noen dager nå. Måtte ta meg en tur i hagen og knipse noen høstbilder i det flotte været.



Oktoberbergknapp og Asters bader i sollyset.




Hekken ut mot veien blir irrende rød på høsten.





Spirene til historiske søsterkirkene på Granavollen i høstværet.




En liten strek i regninga er at jeg begynner å bli syk. Vond hals, tette bihuler og influensaverk i kroppen er ikke ønskelig i høstferien. Får kjøre på med c vitamin og bukkehorntabeletter, så går det nok over.

3 kommentarer:

  1. Hei, Lene!
    koselig at du var innom bloggen min :-)
    ser du bor ikke så langt unna meg i et fantastisk flott hus ( ønsker meg) :-)
    har lagt meg til som følger :-)
    God bedring!
    klem tone

    SvarSlett
  2. Herlige høstbilder!
    Jeg nyter tiden så godt jeg kan før snøen kommer.

    SvarSlett
  3. hei
    Så koselig at du likte kongle hjerte mitt.
    Jeg brukte lim pistol og limte konglene på stålstrengen.

    Flott hus du har.
    Ønsker deg god bedring.
    Klem

    SvarSlett