fredag 2. september 2011

Høstmørket på vei

September er her allerede og høsten er på vei. Vi har tent lys hver kveld i uka som gikk. Denne lysestaken fant jeg på Nille.



Mange av potteplantene mine klarte ikke sommeren og nå har lys fått plass i vinduskarmen.



Deilig å tenke på at helgen ligger foran oss. Egentlig skulle vi ha middagsgjester i dag, men mannen har fått feber og ligger på sofaen. Dermed var det bare å avlyse.


Da blir det strikking og landskamp her i huset denne fredagskvelden. Skal prøve meg på å montere en jakke uten hjelp.....




I morgen er det jammen meg loppis rett borti veien her, så da må man vel på skattejakt igjen.




3 kommentarer:

  1. Hei hei!

    Så mange fine lys! Ja, nå er det tid for det! Nyt helgen!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Montere jakke - jeg er imponert! Loppis høres gøy ut - må komme meg på det jeg som ønsker meg en krakk/skammel... Ja ja ikke denne helgen.
    Nyt helgen og plei mannen.
    Hilde

    SvarSlett
  3. God bedring til mannen :)
    tenker du fikk til jakke monteringa jeg, hvis ikke er strikkofonen åpen ;)
    Nyt helgen!

    SvarSlett