lørdag 6. august 2011

Litt interiør igjen

Det blir ganske stille på interiørfronten om sommeren, da det meste av tiden brukes ute. Men i dag fikk måtte jeg bare gjøre noe inne, selv om solen var fremme. Satte opp den "hyllen" på kjøkkenet.

Må nok skaffe flere kasser slik at den kan utvides, både i høyden og bredden.



Før jeg reiste på ferie kom jeg over brukte Green gate kopper på Finn. Genialt å få kjøpt så mange forskjellige på en gang. De prikkete kjøpte jeg i Danmark i påsken. Mannen bare ristet på hodet over at jeg hadde kjøpt enda fler av de håpløse kaffekoppene uten hank.



Hadde aldri tenkt at man kunne kjøpe slike ting på Finn, men fant et innlegg på bloggen Amfea at hun skulle selge koppene. Har hørt noen bloggerøster nevne at Green Gate er litt "ut", men jeg elsker både koppene og de andre GG produktene.



Litt av årets avling i drivhuset har kommet inn og fått plass i hylla. Nå venter vi bare på at mer enn en tomat skal bli rød.


Satser på at jeg får tak i fler kasser på et av høsten loppemarked.

1 kommentar:

  1. Så mange kule kopper - du vet at de fine bloggedamene vil ikke ha noe som alle har - da må man inn med noe nytt som alle kan misunne de litt og slik går nå pengan...
    Her skal finn tråles!
    Klem Hilde

    SvarSlett