fredag 12. august 2011

Augusthagen

Merker på morgen- og kveldstemperaturene at vi nærmer oss høsten, 6 grader i morges er ikke mye å skryte av. Men enda skal det blomstre i hagen en stund. I år er første året jeg har blomster på solhattplanten min, foreløpig bare 2 blomster.



Denne planten er jeg usikker på hva er og hvordan blir. Tror det er noe jeg kjøpte i Amsterdam i vår.

Det bugner av tomater. Har hatt et par røde også, men de er allerede fortært. Drivhuset har vi vireklig blitt glade i.



Oktoberbergknapp er fin også før den får farger.


Dette er nok de siste roseknoppene for i år dessverre.

Det er lite epler i år, men ingen krise. Vi har epletrær for trærnes skyld, og ikke for eplene.



Da er det jammen meg bare 4 dager til ferien er over. 8 uker gikk fort i år også.....Er fornøyd med at vi har fått noen fine soldager nå på slutten. God helg!



1 kommentar:

  1. Tror de blomstene er Gladioler! De er nydelige, jeg hadde mange i hagen for noen år siden:)

    SvarSlett