tirsdag 29. mars 2011

Marshagen

Marshagen er ganske så stusselig. I dag etter jobb tok jeg meg en runde rundt huset. Ja, vi kan gå tørrskodd der nå. Noe av det første som møtte meg var denne persillen fra i fjor. Noen som vet om den er flerårig, eller er det bare å røske den opp?


Den er jo ganske så grønn da.....






Brune og slitne stauder, som jeg skal prøve å la stå lengst mulig før jge klipper dem ned.






Det ligger fortsatt ganske så mye snø i hagen enda, men nå begynner hvertall lysten til å planlegge litt å komme.


Til min store glede så jeg at en eller annen løkblomst er på vei opp i det ene bedet mitt.
Ikke lett å se på dette bildet, men den er der.

7 kommentarer:

  1. Sukke, kunne ønske all snøen kunne DØ nå altså... Hrmf... :P

    SvarSlett
  2. deilig med vår i luften ikke sant... ligger en liten heder og ære til deg inne hos meg ;))

    Klem

    SvarSlett
  3. Ser at det våres hos deg,her drukner vi fullstendig i snø!Ha det fint!!

    SvarSlett
  4. Ja det er veldig deilig at det "våres". Fremdeles alt for mye snø i Igihagen... men planene for hagen er mange i år. Gleder meg!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  5. Åååå, som jeg skulle ønske all snøen forsvant.... Godt å se det er livstegn i løkene dine :)
    Ligger en liten hilsen til deg inne hos meg :)

    SvarSlett
  6. La persillen stå - den er flerårig!!! Lykke ikke sant... Her har vi masser av snø ennå ikke så mye som 1 meter bar bakke i hagen... Lengter etter krokus og litt grønt kjenner jeg...
    Hilde

    SvarSlett
  7. Det e så deilig nr man oppdager løkblomstrene begynner og titte opp av jorda, hos mæ og var det begynt og spire i blomsterbedene mine, men så fikk vi 15-20 cm med snø igjen, så nu e de borte under all sneen, følger dæ videre, koselig om du følger mæ og, ha en fin dag, Lisbeth ;O)

    SvarSlett