onsdag 16. mars 2011

Det ene fører til det andre

Egentlig skulle jeg bare rydde i en skuff, men det endte med at en hylle i stua fikk nytt innhold. Ting har blitt flyttet rundt i hele huset iløpet av et par timer. Denne hylla inneholdt nesten bare dvd' er og pocketbøker.
En gammel teboks.




Norgesglass med sølvbestikk. Trenger nok en liten puss ja.



Gammel kakeboks fra bestemor.


Litt bøker måtte jeg jo ha her, Hamsuns samlede verker.





Fat fra Peru, gave fra en venninne.


Treboks arvet fra mannens farfar.



Keramikk, julegave fra søster'n.


Er litt usikker på om det kanskje ble litt rotete, men det får nå stå en stund. Orker ikke å bære alt tilbake igjen.
Noen hyller er fortsatt tomme. En god grunn til å kjøpe noe nytt....

5 kommentarer:

  1. Synes det ble sjarmerende jeg! Alltid hyggelig å kunne ha fremme ting med en historie og særlig når det er arv eller gaver fra noen en er glad i!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Synes det så kjempefint ut jeg :) er det den gamle elevhylla fra skolen? Tror jeg må en tur på loftet igjen ;)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe fin! Stillig gammel (?) globus.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. *Henger meg opp i kakeboksen*
    Det er den kuuuuleste jeg har sett altså!! :D

    SvarSlett
  5. Så mange fine ting, og fatene fra Peru var bare herlige!

    Ønsker deg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett