fredag 21. januar 2011

Lys i mørket

Nok en uke har flydd avgårde og helgen er her igjen. Det har virkelig vært en flott uke med strålende sol og klar stjernehimmel. Virkelig flott ute i kveld også med klar himmel og glitrende snø.
Endelig er det kjørt opp skiløyper rett ved huset, så denne uka har jeg kommer meg på fler skiturer etter jobb.
Jammen er det flott med snø og kulde, selv om jeg gleder meg til lysere tider.

Vi setter nesa mot fjellet senere i kveld når mannen kommer fra fotballtrening. Det er meldt strålende sol og -2, perfekt gå vær for skitur med pølser og bål.

3 kommentarer:

  1. Mmmmm høres veldig deilig ut - NYYYYYYT helga!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Nyyydelig vinterstemning! Men jeg vil ha vår NÅ! :P

    SvarSlett
  3. Deilig.... go tur på fjellet og go helg... klem

    SvarSlett