søndag 9. januar 2011

Etasjefat nr.2

Har fått en del mobb for det forrige etasjefatet jeg laget, som gikk ut på at det var ganske så skjevt sammensatt. Skal vel si meg enig i det. Jeg har ikke der beste øyemålet i verden kan jeg innrømme. Dermed laget jeg et nytt i går, hvor jeg finjusterete øyemålet litt.





Dette fatet går i blått, mens det forrige gikk i grønt. Fatet står på kjøkkenbenken med frukt og godis.

Helgen har vært meget avslappende. Hoster og er snufsete fortsatt, så det er nok greit å ta det litt rolig. Ønsker alle en fin uke!

10 kommentarer:

  1. Aaaaw, blått og nydelig! <3

    SvarSlett
  2. Å så skjønt det ble! Et sånn fat får vel jeg også prøve på en vakker dag.... Blir så fristet når jeg ser hvor fint det blir :)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint! Skulle gjerne hatt en litt større kjøkkenbenk så jeg hadde hatt plass til et sånt et!
    Fortsatt god bedring, og god uke!

    SvarSlett
  4. Så kult fat! Hmmm må komme meg på loppis å finne noe jeg kan bruke.... Håper du snart blir frisk - var veldig deilig å komme seg ut på skitur i dag !
    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Det ble kjempe fint! Er det eggeglass du har mellom tallerknene?
    God bedring - håper du snart er helt frisk.
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  6. Det ble kjempefint! Stilig! Og så vakkert med blått, jeg elsker blått på serviser. Hvilken lim bruker du? Tåler det noenlunde vask?

    Gleder meg til loppis!

    Og ja, jeg kan virklig anbefale 1. trinn. Det er så deilig å slippe de store forberedelsene (de gjør jeg på jobb) og ikke minst rettingene!

    Tusen takk for koselige kommentarer!

    Klem og god uke til deg og!

    SvarSlett
  7. Så koselig med kommentar fra deg:) Ja, fra green gate finner man alltid noe man liker:) Synes også at det blå serviset som er det nye i år er veldig søtt og fint.. kommer i alt fra servietter, oppvaskhåndkler til kopper, mugger og kar:) Håper du får en flott og super uke:) klemmer fra myrullpiken<3<3

    SvarSlett
  8. det var utrolig fint, veldig fint med blått og hvitt. øsnker deg en nydelig uke. klem Monica

    SvarSlett
  9. Så lekkert det ble da!! Blått og hvitt er alltid fint det:)
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett