tirsdag 9. november 2010

Fler bursdagsgaver

Her går det i ett om dagen, og blir ikke mye tid til blogging og andre hyggelige ting. Skal være veldig glad når denne uka er over, da er jeg nemlig ferdig med alle utviklingssamtalene mine. Da skal jeg begynne å planlegge litt jul her i heimen også. Dette søte hjertet og Durarance håndsåpe fikk jeg av en venninne på bursdagen min.



Mamma hadde kjøpt gode vintersko med tykt ullfor i gave. Det vil egentlig si at jeg har vært med å plukke dem ut selv. De har kommet godt med i disse dager med morgentemperaturer på 10-12 kuldegrader.




Ellers har jeg fått masse treningstøy, så nå er det bare å komme seg på trening.


5 kommentarer:

  1. Durancesåpen er utrolig deilig! jeg bruker bare den både i dusj og ved vasken! heldigrisen

    God trening

    Klem tone

    SvarSlett
  2. De skoa var flotte:DDD minner meg litt på El naturista???? De så herlige ut:DDDD Klemz

    SvarSlett
  3. Nydelige gaver du har fått.
    Skoene så helt herlige ut.
    Klem Mio

    SvarSlett
  4. Så kule sko! Den såpen regner jeg med at lukter deilig...
    Hilde

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett