onsdag 24. november 2010

Da måtte bare adventsesken fram

Hadde egentlig bestemt meg for å vente med alt som har med advent og jul å gjøre til helgen, men når mannen er på fotballtrening har man slikt å gjøre. Med julemusikk på full guffe ble adventsesken hentet opp fra kjelleren. Tror virkelig jeg må hatt det travelt med å få jula ut i fjor, for der var det jammen kaos. Nå er alle bånd surret opp , merkelapper lagt i bunker og lyspærer til staker sjekket.



Ser ikke ut som jeg trenger å kjøpe så mye til gaveinnpakking i år, men litt nytt må man jo ha.



Denne stråpynten kjøpte jeg en stor eske av på Ikea for 4 år siden. Tror nok den holder i et par år til.



En potteplante har måtte vike plassen for litt julestæsj.


Da er det bare å få kjøpt de siste tre gavene, så kan jeg begynne innpakking.

5 kommentarer:

  1. Tre gaver igjen... Vel - der er nok ikke jeg... Men i kveld har juleeskene kommet frem... skal nok ta frem litt stasj.
    Hilde

    SvarSlett
  2. Ps hyggelig at du er med på gaver på vandring!

    SvarSlett
  3. Var nesten på vei ned i kjelleren for å hente julestesjet i dag jeg også, men så innså jeg at det sikkert var koseligere om jeg fikk vasket først ;)
    Imponert over at du bare har 3 gaver igjen! Du er flink!
    Ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  4. Det får'n si, egen adventseske og bare tre gaver igjen, her er det ingen tilfeldig jul! :D Jeg er muligens din rake motsetning på dette, håper på at du smitter! ;)

    SvarSlett
  5. Mange som koser seg om dagen!!
    Jeg hentet frem eskene i går og er i full gang...
    klem♥

    SvarSlett