fredag 24. juli 2009

Litt stolt av tomatplantene mine

Endelig tittet solen frem. Min kjære har klippet plenen, mens jeg har luket og kantklippet. Er ganske stolt av at det faktisk har kommet tomater på tomatplantene mine, hele seks stykker. Tomatplantene har vært i pensjon hos mamma når vi har vært på ferie. Nå er de plantet ut, sammen med chilliplantene. Burde kanskje vært fler og litt farge på, men jeg er bå fornøyd uansett.



Rosene har også sprunget ut mens vi har vært borte. Dette er rosebusksen jeg fikk av mine kollegaer da jeg sluttet i juni.


Denne rosebusken er full av knopper.

5 kommentarer:

  1. Flink du har vært. De tomatplantene jeg sådde, har dessverre ikke overlevd for mye/lite vann og altfor mye sol innimellom. Får istenfor nyte bildene av dine.
    Lekre roser.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du viser!

    Hit kommer jeg igjen.

    God helg.

    SvarSlett
  3. Ang. tekster..
    Sjekk tinesshop.blogspot.com/search/label/Tekster
    Klem

    SvarSlett
  4. Heldig du som har tomatplanter. Hjemmedyrkede tomater er bare deilig, kan ikke sammenlignes med butikkvare. Fikk ikke plantet noen ting i år, men neste år......

    SvarSlett
  5. Oioi, du blir jo selvhjulpen med tomater til høsten! ;)

    SvarSlett