lørdag 11. juli 2009

Ferie i nord

Kom i natt hjem fra ti dagers ferie i nord. Mamma har barndomshjemmet sitt der, og jeg har tilbrakt så og si alle min sommre i Aldersundet på Helgelandskysten. Det er bare helt fantasitsk vakkert der, og i år var vi superheldige mer været. jeg blir like fasinert av den nydelige naturen hvert år. Det har blitt mange fjellturer og en telttur. Det er virkelig verdt å kjøre 15 timer hver vei for dette.

Dette bildet er tatt klokken 03 på natten. Er bare så deilig at det er lyst hele tiden.


Turmulighetene er mange. Dette er kun 15 minutters gange fra huset.

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder fra en nydelig kyst!
    Bodde i Rogaland i 22 år, men for 3 år siden flyttet eg hjem til Helgelandskysten og Nesna.
    Og det er en god plass å være. De lyse sommernettene er like sjarmerende som de mørke vinterdagene.

    SvarSlett
  2. Sukk, det er jo så utrolig vakkert! Jeg har ikke vært lengre nord enn brønnøysund jeg *flau*, men i neste uke går turen til tromsø, Å, som jeg gleder meg! :D

    SvarSlett
  3. Lot meg friste av bloggtittelen din her. Vi drar oppover Helgelandskysten på Tirsdag! Gleder oss veldig:)
    Flotte bilder du viser her ja. Ha en fin søndagskveld:))

    :))

    SvarSlett