onsdag 20. mai 2009

Status i hagen

Det skjer virkelig ting i hagen for tiden. Det ene plommetreet står i full blomst, men det ikke er antydning til blomster på det andre.


Nederst i hagen har vi en kjempe hegg. Den er nydelig nå. og lukter helt fantastisk.


Kirsebærtrærne, som vi har mange av står også i full blomst for tiden.

Blir supert med langhelg nå. Skal avspassere på mandag, så det blir fem dager med fri. Håper det blir opphold slik at jeg kan ta fatt på maling av gelenderet på verandaen. Hvis ikke har jeg mange andre maleprosjekter gående inne i verkstedet. Ha en fin Kristi Himmelfart.

1 kommentar:

  1. Kjempe gøy å lese bloggen din Lene. Blir jo helt inspirert og skulle ønske jeg hadde en hage å styre i selv. Men, men - jeg får vel nøye meg med tomatplanten på balkongen. Her er det ikke noe helligdag, så det blir jobb som vanlig.

    SvarSlett