onsdag 13. mai 2009

Plantasjen

I går dro jeg innom Plantasjen etter jobb. Hadde planer om å titte litt, og visste ikke helt hva jeg var ute etter. Man kunne jo ruinert seg der inne. Kjøpte disse Campanulaene som nå står på trappa. Påskeliljene som stod på trappa så ikke så bra ut lenger, og de har blitt satt i et bed.







De hadde "Ta 3 betal for 2 "- tilbud på alle stauder, så jeg måtte bare ha noen av disse til bedet ved låven.





Det popper opp stadig fler tulipaner. Syns de røde er helt nydelige.






Kjøpte også noen tepperdekkende stauder til bedet under tuntreet, pluss noen Spanke Margeritter som jeg gentlig ikke helt vet hva planen er med.

Hadde store planer om å holde på ute i hagen eller male ett støk på bordet jeg holder på å pusse opp, men er helt slått ut av allergi. Nesa renner, øyene svir og er super trøtt. Har sovet siden jeg kom fra jobb. Blir bare så sur av sånt.....

1 kommentar:

  1. Isj! Allergi er noe herk! Men plantasjen har nok å by på både av gleder og hodebry skjønner jeg!!! Spanske margeritter er vakre, men jeg får de desverre ikke til, så kanskje du kan gi meg noen tips etterhvert...
    Hilde

    SvarSlett