torsdag 30. april 2009

Gleder meg til langhelg i hagen





Da var stolen jeg kjøpte mandag ferdigmalt. Er fornøyd med resultatet og glad for å ha en stol på soverommet som vi kan legge ting på. Nå mangler det bare ett bilde på veggen over stolen.






















Denne Azaleaen fikk jeg av svigermor lille julaften. Da var den full av rosa blomster. Har vært flink til å sette den i vannbad i vinter, og dermed har den holdt seg godt. I dag satte jeg den over i denne potta ( som jeg faktisk også har fått av svigermor). Har lest på nettet at den kan stå ute på en skyggefull plass, men det er vel kanskje for kaldt om natten til å ha den ute enda.











I flere uker har jeg snakket om at jeg har lyst på både blåveis og hvitveis i hagen. Ble derfor superfornøyd da jeg fant denne klyngen med hvitveis da jeg raket den siste biten inntil gjerdet i dag. Minner meg om våren da man var liten. Dumt at de ikke syns så godt. Må nok flytte noen av disse til klyngen med furuer. Ser forøvrig frem til en langhelg med sol ute i hagen.

1 kommentar:

  1. Azaleaen må nok stå inne til 1.juni ca, men etter det bør det vare varmt nok om natten til den! Stolen ble superfin, så finner du en til så, ja takk... Jeg har handlet inn nye puter til hagen i dag - utrolig deilig å være hjemme! Nyt hagelivet og om en halv times tid er nok bloggen min oppdatert...
    HIlde

    SvarSlett