søndag 19. april 2009

Rake rake rake



Har brukt hele formiddagen på å rake i hagen langs gjerdet. Er ikke halvveis en gang...... Er nok ikke klippet og raket der på mange mange år siden det ligger i mange mange lag. Veldig godt trening hvertfall:). Er litt bekymret for Blodbøken vår. Den mistet ikke bladene i høst og nå står den der med brune blader. ( Se under) Synes det ser ut som det kommer skudd, men er usikker. Har førøvrig funnet ut at den hvite blomsten er Julerose. Jeg er imponert Hilde:).



Har fått ut hagemøblene i løpet av helgen også. Hagen er fortsatt noe fargeløs, men gleder meg til å se hva som kommer opp. Spennende den første våren i ny hage når man ikke har plantet selv:-).


1 kommentar:

  1. Søk på blodbøk så finner du nok ut av det... Vi har også raket i hagen, men vi ble ferdige... Ikke så mange kvadratene å skryte av her... Har en plan om å legge ut litt nye bilder i kveld - dette kan bli en vane for meg - veldig gøy! Men - det tar tid da... Stilig lay-out du har fått deg siden i går - du utforsker du også skjønner jeg... Jeg vil gjerne lære mer om bildebehandling - noen av de bloggene jeg har på lista mi har utrolig fancy bilde lay out...

    SvarSlett