fredag 11. mai 2012

Regn regn regn

Lite uteliv i dette regnværet. Jeg vil ha vår nå.....Våren har kommet sånn delvis til trammen her i huset. Det mangler riktignok litt i blomster i krukkene, men det kommer....
Nye lykter har kommet på plass etter at Dagmar knuste de vi hadde. Når Nille selger disse hvite lyktene til 23 kroner må man jo slå til.
Ser med glede at det er meldt bedre vær i helgen og da blir det hagekos. Løkbedet har virkelig kommet seg de siste ukene.
. Nå skal jeg kose meg med dette interiørmagasinet jeg fikk av min kjære kollega Ragnhild tidligere i uka. Litt strikking og tv blir det nok også i løpet av kvelden tenker jeg.

4 kommentarer:

  1. Så fin løk bedet ditt blomstra, ha ei fin helg, hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett
  2. Så fine tulipaner:-)
    Kos deg med fredag og helg! Klem

    SvarSlett
  3. I morgen melder de sol - håper du får en deilig hagedag, og at dere kan kose dere i hagestuen - nå trenges det noen solstråler! Store klemmer Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Lene!

    Så utrolig trist å lese om din mor, lenger nede på bloggen din! Kondolerer så mye!

    Varme klemmer fra Elisabeth.

    SvarSlett