søndag 15. april 2012

Litt strikk en regnværsdag

Jeg har hatt strikkedilla en liten stund nå, og her er noe av resultatet. Hvem som skal få disse babysokkene er usikkert, men det er mange kandidater å ta av for tiden.


Denne Mariuslua er til meg selv. Superrask og strikke, så det spørs om det ikke blir strikket fler slike i gave.


Nå er et større prosjekt med tynne pinner og tynt garn påbegynt. Ikke noe er mer perfekt når det ser slik ut utenfor. Det sludder ute, jeg vil ha sommer og vår!!!

4 kommentarer:

  1. Så fine sokker og Mariuslue :) Hvor har du funnet mønsteret til sokkene?
    Skikkelig innevær i dag! Men strikkinga får ligge for min del, kink i nakken og strikking er en dårlig kombinasjon :(

    SvarSlett
  2. Nydelige sokker og tøff lue!
    Gleder meg til å se ditt neste prosjket.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tenk om du for noen år siden visste at det var en enkel sak å strikke lue med mariusgensermutiv - bøyer meg i støvet og sender et hatblikk mot strikkepinnene som ungene nå prøver seg på - jeg har gitt opp!
    Hilde

    SvarSlett