mandag 18. mai 2009

Endelig ferdig med jakken.

Vi er seks venniner, hvorav en er supergod til å strikke. Hun har hatt jobben med å lære oss andre å strikke i vinter. Vi har møttes den første tirsdagen i hver måned siden januar, og nå er mitt første store produkt endelig ferdig. Ting tar tid. Denne babyjakken skal jeg gi til sønnen til en venninne. Har riktignok fått hjelp med strikking av stolper og montering, men er alikevel ganske stolt av den.




Sur og kald ettermiddag. Måtte fyre i peisen da jeg kom hjem fra jobb, og sitter med teppet rundt meg. Ikke fristende å være ute i hagen i det hele tatt, så det blir nok kveld på sofaen på meg.

3 kommentarer:

  1. Så fin jakken ble :)
    Imponert!
    Marta

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg bøyer meg i støvet - jeg er sjangseløs i mine strikke kunnskaper til å klare noe slikt!
    Hilde

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! Den gleder vi oss til å prøve!

    SvarSlett