onsdag 6. mai 2009

En blomstrende hage

Det springer ut nye blomster i hagen for hver dag. Endelig har tulipanene sprunget ut. Det er forøvrig de eneste blomstene jeg vet hva heter. Under finner du noen andre blomster som har kommet opp i hagen vår. Min kjære har klippet plenen for første gang i år.



























Bjørka på tunet står nå irrgrønn. Har enda ikke fått plantet noe i bedet under her, men skal nok få gjort det i løpet av helgen.
Har fått hentet det gamle bordet jeg fant i låven til mamma. Har skrapet og grunnet det i ettermiddag. Kommer tilbake med før og etter bilder når det er ferdig.






2 kommentarer:

  1. den gule blomsten heter storgullkorg(ser ut som prestekrage), de lysegule blomstene tror jeg er kusymre, og den lilla likner på hjerteblom.
    hilde

    SvarSlett
  2. Den rosa ligner på bergenia, den lysegule er nok primula ja (kalles vel kusymre i deler av landet tror jeg) og den hvite er jo hvitveis

    Nydelige blomster :)

    Hyggelig at du vil stå på hagebloggerlisten, da har jeg lagt deg til :)

    SvarSlett