torsdag 5. juli 2012

En perle i Danmark

Mine svigerforeldre har lagt sitt flotte hus ut for salg.

Dette flotte stedet ligger i Danmark rett ved Odense. Selv om det ligger nærme en ganske stor by er det meget landlig der.

Da de kjøpte huset for ca 7 år siden var det ikke gjort noe med huset siden byggeåret, som var på 50-tallet en gang. De har virkelig gjort et stort arbeide med oppussing, helt selv. Bildedryss....
















I hagen finnes det mange spesielle planter og trær da dette er en tidligere skogvokterbolig.

Hagen var helt gjengrodd og jeg må vel innrømmet at jeg tenkte mitt da jeg så prospektet på hva de hadde kjøpt.

Nå er de på jakt etter et nytt oppussingsobjekt til en billig penge her i Norge. Det er bare å krysse fingerene for salg. Boligmarkedet i Danmark er virkelig tregt for tiden.



Vil du se flere bilder av denne perlen, klikk HER,

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott!Fikk nesten lyst til å flytte til Danmark jeg nå :) Så koselig at de kommer over til Norge da!!Håper de finner seg et flott oppussingsobjekt i nærheten :)Klem Anne B

    SvarSlett
  2. Har da sett et par nydelige prosjekter litt nord for dere - vi har virkelig vurdert et par av dem - men gosh for noen arbeider det krever...Fantastisk hus de har skapt seg!
    Hilde

    SvarSlett
  3. Å så flott hus da gitt. Jeg elsker Danmark og skulle gjerne ha bodd der jeg. Men jeg får vel holde meg i Lillehammer!

    SvarSlett