søndag 13. februar 2011

Brrrrrr....

Trodde den værste vinterkulda var over nå jeg, men da vi våknet i går var det 25 kalde ute. Vi har fyrt som helter i hele dag, og nå er det 18 grader her inne. Varmepumpa er ikke effektiv når gradstokken viser -20.
Det har blitt noen turer ut for å hente ved i løpet av dagen. Veden oppbevarer vi dette gamle trauet som vi har fått av mannens mor. Hvis denne kulda fortsetter må vi nok skaffe mer ved, begynner å bli tomt der ute i låven.
Viktig tilbehør til peisen i disse kalde tider. Jeg har hatt hostekuler i hele natt og våknet uten stemme i morges. Nå er jeg jammen meg lei av å være forkjøla, har vært det siden starten av desember. Synes egentlig det bare kan bli vår og sommer jeg nå....

Ønsker alle en god uke og vi satser på flott vintervær, for våren er enda et stykke unna

2 kommentarer:

  1. Heisann :)
    Jeg har tittet litt hos deg...Hyggelig blogg du har.
    Jeg legger deg til min så jeg kan lettere følge deg.
    Du er velkommen hos meg også :)

    SvarSlett
  2. Vært iskaldt her også i dag. Beit skikkelig i kinnene når jeg var ute å gikk før i dag, men deilig med tur i solskinn likevel :)
    God bedring til deg, og fin uke :)
    Klem

    SvarSlett