lørdag 12. juni 2010

Regnfull loppelørdag

Antageligvis var det sesongens siste loppemarked jeg kom meg på i dag. Mange skatter å finne der, men det finnes jo grenser for hvor mye jeg kan dra i hus. Men denne stolen måtte jeg bare ha.


Ble fin med denne Aloe vera planten. Den kjøpte jeg på ikea for 15 kroner da jeg og mannen kjøpte vår første leilighet i Oslo. Den stod på " gutterommet" til mannen, hvor han hadde kompiser på besøk for å se fotball og spille playstation. Utrolig nok har den blitt stor og fin til tross for at den kun ble vannet med kaffe og ølrester i 2 år.

Denne krakken ble også med meg. Så nå er det sommerklart på trappa vår. Mamma som var med meg kunne ikke skjønne hva jeg skulle med denne gamle styggen krakken.



Legg til bilde
En slik har jeg vært på utkikk etter lenge, og det var mange av dem på dette loppemarkedet. Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men finner nok på noe. Synes de er så søte.


3 kommentarer:

  1. Rene skattejakten dette loppemarkedet! Takk for sist - veldig hyggelig å se deg igjen!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Kopier i vei :-) Det er bare hyggelig!!
    Så fint hus dere har!
    Og ja, jeg skjønner godt det med vakemiddel, skyllemiddel m.m. Dette skjønner ikke mannfolk noe av... ;-)
    Krsitin

    SvarSlett
  3. Så flotte loppefunn :-) Den fine glassklokka må du jo ha over et fat med kjeks/småkaker når du sitter ute å koser deg ;-)

    SvarSlett