søndag 20. desember 2009

Så tenner vi fire lys i kveld

Da er det ikke mange dagene igjen. Alt er straks klart. Har igjen å handle litt , pynte huset ( noe som jeg skal gjøre lillejulaften). Har pyntet litt da....... Så dette treet i grøftekanten da jeg gikk tur i dag. Da mørket kom snek jeg meg ut med den lille hagesagen min. Huff, hadde litt dårlig samvittighet, men treet stod nesten uti veien og hadde nok blitt hugget om en stund. Må jo ha en unskyldning for meg selv. Nå står treet pyntet på kista oppe i gangen. Litt stor potte kanskje, men det var det jeg hadde.


Nå skal jeg kose meg med medisterkake i lefse til " Jul i svingen". Min kjære er litt oppgitt over at jeg må se julekalenderen, men det hører med til advent for min del.

3 kommentarer:

  1. Hi hi hi - tjuvhogst! Nyt juletiden og ferien! Her skal treet pyntes i morgen. Ingen julekalender her i kveld men tolv til bords til pinnekjøtt - vi tar to episoder i morgen - ha alltid julekalenderen på video om du har barn... He he he... Jeg skal ut å shoppe siste rest i morgen og så er det jul!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Bra jobb Lene :)
    Men søtt var det treet ditt!
    Kos deg med ferie etterhvert!
    Klem

    SvarSlett
  3. eg forstår godt at du må sjå Jul i Svingen, det er så koselge :O)

    Jakka er kjøpt på Benetton :O)

    Ønsker deg ein herleg mandagskveld!

    SvarSlett