søndag 6. desember 2009

I gang med julebaksten

I dag har jeg og min mor laget smulteringer. Ikke nok med det, så bakte jeg pepperkaker da jeg kom hjem. Så da er to slag i boks. Vet egentlig ikke hvor mye julekaker jeg skal lage. De blir sjelden spist og dessuten er jeg ikke spesielt glad i å bake. Det vil si jeg er litt uskikker når det gjelder baking og kom i skade for å bake et par mislykkede sorter i fjor. Skal hverfall lage risboller, siden min kjære elsker dette. Noen tips til andre julekaker/ julegodter som er gode?

Er ganske så fornøyd med at jeg har fått skrevet alle julekortene denne helgen også:-).

1 kommentar:

  1. smultringene så gode ut.:-) risboller er også min favoritt...Jeg lagde kokosboller i år for første gang.:-) nam...det er bare rågode...et innlegg om de på bloggen min.:-) Gry

    SvarSlett