lørdag 27. august 2011

Mer lopper...


I dag her jeg kommet meg innom to loppiser. Denne blå kofferten er ett av kjøpene. Flott rødt for inni.

Skal prøve å få tak i fler slik at jeg kan stable dem oppå hverandre. I kofferten har jeg lagt mange minner mamma fant på jenterommet da hun ryddet der i sommer. Litt finere oppbevaring enn en grå pappeske.


Alle brevene min venninne Trine skrev til meg da hun var i USA ett å på videregående, kort, skoledagbøker, karakterboka mi fra u.skolen, lapper vi har skrevet til hverandre i løpet av skoletiden,russeavisen vår, konsertbilletter og gamle aviser. Jeg sparte nemlig på aviser da jeg studerte media. Har kastet mange, men tatt vare på en del fra 11.september, tusenårskiftet og kronprinsbryllupet.


Fikk forresten tak i tallerkenhylle i dag, dvs min venninne Martha kastet seg frem etter den for meg. Har vært på jakt etter en slik leeenge. Den trenger maling og bilde kommer når den er oppe på veggen.

2 kommentarer:

  1. Ja, se der, kofferten blei jo flott og samle gamle minner i, de kan være uerstattelig, så ta godt vare på de, h en flott kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Så stilig. Jeg skal innom Loppis i Hønefoss i dag.. se om jeg finner noen skatter ;)) Klem

    SvarSlett