søndag 14. august 2011

Endelig på veggen

I fjor sommer fant jeg et gammelt vindu i låven til mamma. Først nå har det kommet opp på veggen som bilderamme.


Hele familien er representert.


Grunnen til at det er har tatt laaang tid er at den ene ruta var knust og dermed måtte glassmesteren fikse det, og han kjører jeg jo bare forbi to ganger om dagen, på vei til og fra jobb. Liker de slitte detaljene godt, som denne haspen.



Ikke lett å ta bilde uten at det blir gjenskinn fra vinduene rundt.


Skal nok opp på låven å se etter fler vinduer ja.

6 kommentarer:

  1. wow så stilig.. var fargen slik eller har du malt... elsker gamle vinduer :))

    SvarSlett
  2. Resultatet ble veldig flott! Rammen og bildene passer så godt sammen.

    SvarSlett
  3. Ble jo kjempefint - det er en veldig søt familie du har :-)
    Hilde

    SvarSlett
  4. Så utrolig stilig det ble!! Skal jammen ta en titt på låven hjemme neste gang jeg er der ;) Litt av hvert å finne der også, vet jeg ;)

    SvarSlett
  5. kor lurt - - slike har eg da ein låve full av ---
    fine blogg du har

    smil fra monika

    SvarSlett
  6. Det ble veldig flott!

    SvarSlett