søndag 19. juni 2011

Sommerferie!!!!

Da var sommerferien her. Den siste uka har det gått i ett her i heimen med møter, sommeravslutninger, sommerfest og masse jobbing. Når jeg har kommet hjem har mannen reist, så vi har nesten ikke sett hverandre.

Bildet over fikk jeg av mine kjære sjuende klassinger i sommergave. Bildet er laget av den lokale teksilkunstneren Kari Bjone.




Fikk også dette pennalet, som også er laget av henne.



Var trist å si ha det til de 29 elevene mine. Har bare hatt klassen i 2 år, men vi har hatt det så utrolig bra sammen. Det ble felt mange tårer både hos store og små på torsdag.


Da er det bare å forberede seg på å ta imot 19 forventningsfulle 1.klassinger til høsten. Heldigvis er det nesten 9 uker sommerferie som virkelig skal nytes først.


3 kommentarer:

  1. Så utrolig fint bilde! Det å sende fra seg 7.klassinger er helt spesielt.
    Kos deg med ferie. Gleder meg til vi treffes :)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som fikk så vakre gaver!!
    Ha en fin og laaaang ferie:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  3. Hei :) så nydelig bilde!! Og tenk at du fikk det av elevene dine! Det må være en et nydelig minne :)

    Takk for kommentar inne hos meg :) Jeg syns du skal sette igang med litt marius-mønster selv jeg! Er ikke så vanskelig som det ser ut ;o) Lykke til! :)

    klem fra Lilja

    SvarSlett