torsdag 2. juni 2011

Et lite utekjøkken på gang


Da vi flyttet inn her var en murt opp en liten benk i utestua vår, med et stort hull i. Vet ikke hva som var planen til de tidligere eierene. Vi har nå endelig fått på dører og bestemt oss for å sette et gassbluss i hullet. Har ikke kommet lenger enn å få en stålplate over hullet. Hullene på siden skal også dekkes til.



Inne i skapet skal jeg ha kopper og kar, så trenger vi ikke gå inn hver gang vi trenger noe. Disse vinglassene kjøpt på Kremmehuset tidligere i vår har kommet på plass.



Kaffekopper kjøpte vi i Danmark i fjor sommer. Skulle la mannen være med å bestemme litt på interiørfronten og ba ha velge noen av koppene. Jeg valgte to hver av denne typen.




Og mannen valgte to hver av denne typen. Er ikke akkurat de lekreste koppene jeg har sett, men når han først hadde fått velge kunne jeg jo ikke si noe.

Ser dermed ut til at stilen på kopper og kar blir hummer og kanari. Ellers er maling av huset i full gang. Vi har heldigvis leid noen som skal male, noe jeg virkelig er glad for.

4 kommentarer:

  1. Menn og kvinner har nok litt forskjellig smak.

    Så deilig med uteplass til å lage mat, og slippe å hente kopper og kar inne hver gang.
    Fine vinglass fra Kremmerhuset, de har alltid så mye fint der.

    Ønsker deg en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Synes "mannekoppene" var kule jeg! Og så stas med utekjøkken! :D

    SvarSlett
  3. Så flott utekjøkken det blir!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint utekjøkken da, der blir det nok kosleig å sitte utover sommerne hvis sommeren kommer da ;) Drister meg til et lite tips ang. hullene i benken, hvorfor ikke ha vinflasker der...

    Klem fra Nina :)

    SvarSlett