søndag 15. mai 2011

Tulipaner fra Amsterdam

Måtte kjøpe med meg en bukett tulipaner da jeg var Amsterdam. De holder seg enda, selv etter flytur og en uke på kjøkkenbordet.












Kjøpte med en del løk og andre planter til hagen. Gleder meg til å se svarte og mørkeblå tulipaner komme opp i juli






Hadde kjøpt så mye at jeg ikke visste hvor jeg skulle plante alt.Har endelig fått en av mine favoritt blomster Ballblom i hagen.






I dag er det innevær. Her blir det retting av matteprøver og avslapping på sofaen denne ettermiddagen.


4 kommentarer:

  1. Oh, svarte og mørkeblå, så spennende! :D

    SvarSlett
  2. Lykke til med rettingen - her er kartlegging i norsk og matte rettet og lagt inn ... Ikke så dumt med 1. trinn da går det fort :-)
    Hilde

    SvarSlett
  3. Nydelige tulipaner!
    Så spennende med svarte og mørkeblå!
    Ballblom er så nydelig!
    Lykke til med rettingen.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag og en flott 17. mai.
    Klem

    SvarSlett
  4. Jøss så bra de holdt da! kjempe fine. Stilig med andre farger.. Gleder meg til å se bilder!

    God søndag

    Klem

    SvarSlett