lørdag 28. mai 2011

Rhododenron og andre buskevekster

Rhododendronen vi plantet i høst er nå på vei til å sprette ut for fullt.






Nydelig rosafarge. Er spent på å se hvor stor den blir med tiden. Det er vel ikke den planten som vokster aller mest i året.
Disse tulipanene har kommet nå. Her i huset er det en rolig helg. Jeg er usikker på om jeg er allergisk eller forkjølet. Det som er sikkert er at jeg har brukt mengder meg Klinex, er slapp og har dotter i øra, så det heller nok mot en forkjølelse.


Er jo typisk å bli småsyk rett før ferien. Det nok bare å henge i de tre siste ukene jeg har sammen med de gode sjuende klassingene mine.


.

Håper dere allle koser dere denne siste helgen i mai.

2 kommentarer:

  1. God bedring og henge i stroppen det kan du! Skjønne hage bilder har du også - nå er det en deilig tid! Jeg er full av energi etter en deilig uke på Hudøy :-) Nå er det bare en kort uke, og så er det nesten sommerferie... Lykke til med innspurt og avskjed...
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Så fin rohdodendron, og enda finere blir den når den spretter helt ut!
    Håper du blir fort frisk igjen! Ta deg en dag hjemme om formen blir for dårlig, utrolig hva som kan hentes inn med avslapping og søvn :)
    Klem

    SvarSlett