lørdag 5. februar 2011

Green gate

Da var mitt første Green gate produkt i hus. Ble ikke kopper på meg. De var utsolgt på forhandleren her, dermed ble det en løper. Liker både fargen og mønsteret godt.


Til og med mannen synes den var fin. Det er sjelden han kommenterer mine nyinnkjøp på interiørfronten. Da han kom fra trening i går gikk han rett bort til kjøkkenbordet og kommenterte at duken var "fin "og "koselig".



Skal nok kjøpe meg spisebrikker i samme mønster etterhvert ja.



Ønsker alle en fin lørdag. Her ventes middagsgjester.

8 kommentarer:

  1. Kjempefin løper. Lys og vårlig. Lykke til med middagsgjester da! Lurer på hva du serverer.... ;-)

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Så fin duk! Jeg titter stadig etter de blå koppene hos Kreatine, men de har ikke kommet inn ennå - ser frem til litt blått i butikken! Ha en hyggelig kveld.
    Hilde

    SvarSlett
  3. enig med mannen din - en kjemp fin løper!
    Klem fra Igi

    SvarSlett
  4. Den var fin :)
    Ha en koselig kveld med middagsgjester!
    Klem

    SvarSlett
  5. Tenker du fikk en fin-fin lørdag med gjestene dine :-)
    & 1000 takk for trivelig hilsen på min Gjenbruks-utfordring! Selv har jeg bare hørt om å lime sammen kaffeserviset til etasjefat - har du gjort det selv noen ganger? Jeg tenker: hvilket lim bruker man da... Kan det vaskes...
    Åkke som, ha en herlig søndag med :-D

    SvarSlett
  6. Supersøt løper. Vårlig og fin.
    GreenGate har mange fine produkter.

    Ha en kjempefin søndag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  7. Fine vårfølelsen med Greengate! :)

    SvarSlett
  8. ååååå, sånne har jeg nettopp kjøpt i små brikker idag!de er så søte, og ble skikkelig forelsket i blåfargene til green gate(og i servisene dems selvfølgelig,les; måtte ha en mugge foreløpig oxo), kjøkkenet er i forandring fra grønt til blått nå utover våren(vil ha vår nå!!) og perleblomster som du nevnte her tidligere er et godt tips å forsøke å så, funker det? Klem fra Anne

    SvarSlett